رفتار جنجالی شهربانو منصوریان مقابل وزیر ورزش + ویدیو دردسر بروکس و احتمال بازگشت تیلور تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان | رئال به دنبال جاودانگی مجرد غایب بعدی تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها تاج: حضور بانوان در ورزشگاه‌ها باید ضابطه‌مند باشد دبیر: زور بزنیم در المپیک یک طلا بگیریم استقلال و پرسپولیس آسیایی شدند ادامه حاشیه‌سازی حامدی‌فر | از مصدوم‌کردن یامگا تا درگیری فیزیکی با رضایی نکونام: کوپال ناظمی دونده و عالی بود| یک اشتباه بچگانه کار دست ما داد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

بازگشت با قدرت میرزاجانپور در سرزمین مادری!

  • کد خبر: ۹۶۰۹۷
  • ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴
بازگشت با قدرت میرزاجانپور در سرزمین مادری!
تیم والیبال سپاهان در جدال با لبنیات هراز آمل نتیجه دیدار دور رفت را تکرار کرد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال شاگردان بهروز عطایی در تیم لبنیات هراز آمل درحالی میزبان قهرمان نیم‌فصل بودند که برد و باخت در این بازی تاثیری در تغییر رتبه سپاهان نداشت، اما آملی‌ها امیدوار بودند با غلبه بر مدعی قهرمانی، جایگاه چهارمی خود را ارتقا دهند.
در طولانی‌ترین دیدار (۱۵۶ دقیقه) هفته مردان تیم لبنیات هراز آمل تنها موفق به پیروزی در ست سوم (۲۵ بر ۲۱) شد تا فولاد مبارکه سپاهان با ثبت نتیجه ۳ بر یک و کسب امتیازات ۲۷ بر ۲۵، ۳۴ بر ۳۲ و ۲۸ بر ۲۶ در ست‌های اول، دوم و چهارم، سه امتیاز شیرین این بازی را به دست آورد.
تیم والیبال سپاهان با بازگشت مجتبی میرزاجانپور از یک بازی دشوار بیرون از خانه، به سلامت عبور و فاصله اش را با رقبای تعقیب کننده بیشتر کرد.
میرزا طبق روال همیشگی سال‌های اخیر بعد از یک جلسه محرومیت و دوری از میدان، در آمل و به نوعی سرزمین مادری اش، باز هم خوش درخشید و بازگشت پر قدرتی به ترکیب اصلی تیمش داشت.
مهدی مرندی لیبروی با تجربه قزوینی هم که در بازی قبلی با ورامینی‌ها غایب بود، در این بازی با توپرسانی خوبش به این برد خیلی کمک کرد.
بازی مقابل تیم سرمربی تیم ملی نیز مزید بر علت بود تا مجتبی میرزاجانپور از همه وجودش برای رسیدن دوباره به پیراهن تیم ملی از خود مایه بگذارد!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->